emiliasvardag

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Anki - 3 september 2010 10:19

Jaha så då var det fredag igen då..herre gud vad veckorna bara springer iväg..

I helgen är vi ensamma emilia och jag då pappsen har åkt på sin årliga lilla "fiske" tripp..jaja fiske och fiske jag vet inte vad man ska kalla det för dom kommer aldrig hem med något..men dom verkar ha himla skoj i alla fall.

 

Vad hittar vi på då..jo vi ska åka ut till ön och sova i husvagnen kan bli mysigt..lite tråkigt att jag inte har någon kamera då pappsen tagit den med sig..ska försöka knäppa lite med mobilen..

Nä nu ska jag ta hand om en grinig liten tösabit som inte alls tycker om att jag sitter här..ska nog gå ut i det soliga vädret och leka av oss lite innan det är dags att sova lunch..

 

Trevlig helg!

Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards