emiliasvardag

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Anki - 23 februari 2010 22:41

I dag när vi skulle åka ut till birsta så startade inte min bil..grrrr den ska för tusan bara starta..nähä inte den inte ..då visar det sig att p inte har satt i motor värmaren..och med tanke på att det nu har varit -25 grader i typ i flera dar och ingen har kört den så var den totaly ded..så då gick jag in till min snälla granne och vi slog våra kloka huvuden ihop och fick till det här med att starta med startkablar hahaha..inte bara inte..vi hittade inte ens batteriet i deras bil hahaha..men vi lyckades att få igång den ..så det blev en tur till birsta..


Jaa i dag var det då äntligen dax att få åka ut till madde och gå på gangstar party..så himla mycket tufft...jag skulle kunna handla ihjäl mig...som vanligt  ..tänk om man var gjord av pengar ojojoj...men bla detta kommer pryda lilla emilia i vår/sommar...sen får vi se..måste kanske ha ett party själv oxå..någon som vill komma??


(bilder lånade från gangstar hemsida)

      


nu dax att lägga omkull sig för att sova..


Tjingeling!!


Av Anki - 23 februari 2010 22:23

för fulla muggar blev det i går då min kusin sandra och söta alicia kom och hälsade på oss..barnen lekte på sitt vis och vi surrade lite och käkade frukost tillsammans ..gud så trevligt med frulle sällskap "by the way"..sånt måste hända oftare   sedan blev det kaffe och det underbara programmet "Days of our lives"..det går ju bara inte och missa hahaha..


Efter lunch fick vi besök av madde och astrid o wilmer...kändes som en evighet sedan vi träffats och det var det ju ..herregud i tors förra veckan hahaha..tur det finns telefon säger jag..men hon hade den briljanta idèn att vi skulle äta middag tillsammans så hon hade med sig färsk lax mm..

*färsk lax m fetaost täcke och grönsallad samt varma grönsaker..och guuuuud så underbart gott..tusen tack för maten    ..


Emilia ser nyfiket på vad som händer i ugnen..ser det smarrigt ut..eller beundrar hon sig själv tro hahaha..

  

fick Astrid och emilia att leka kurragömma med varandra under filten och ja faktiskt dom skrattade tom hahaha..sötnosar!!

  


tack söta ni för sällskapet..vad skulle vi göra utan Er..


Tjing!!  

Presentation


Vår älskade lilla humla♥

Min Facebook

Bilder på Emilia



Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg ?
 Ibland
 Kom hit av en slump
 Varje dag
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards